Yahudi menganggap bangsa mereka sebagai pilihan Tuhan dan boleh melakukan apa sahaja untuk membunuh manusia bukan Yahudi. Selain menjadikan kebuluran, wabak penyakit HIV/AIDS dan peperangan sebagai alat untuk membunuh, ROKOK juga menjadi salah satu ejen untuk mencapai cita-cita mereka. Walaupun wang dan kekayaan menjadi agenda utama, bisnes ROKOK lebih cepat memberikan kekayaan dan pada masa yang sama dapat membunuh secara senyap.

Philip Morris dan Atria Group menjadi syarikat rokok terbesar di dunia, mengatasi British American Tobacco dan Japan Tobacco. Penguasaan zionis melalui bisnes tembakau dan rokok dieksploitasi sepenuhnya oleh Philip Morris.

Yahudi tidak kisah dengan 400,000 kematian setiap tahun di Amerika Syarikat. Ia adalah syarikat Yahudi dan masih wujud sehingga kini. Diberi bantuan yang sangat besar oleh pelobi dan penyokong Yahudi di Kongres. Mereka tahu produk mereka adalah pembunuh tetapi masih mengisytiharkannya sebagai memberi keuntungan kepada ekonomi.

P/S : Mujahadah diri terlebih dahulu, sebelum bangun untuk berjihad menubuhkan pemerintahan Islam..bebaskan diri sepenuhnya dari elemen Barat/Yahudi terlebih dahulu..